Help ons met het ontwikkelen van het merk Smart Delta Drechtsteden

Het onderzoek van de Erasmus Universiteit over de regiobranding van de Drechtsteden en het nieuwe merk Smart Delta Drechtsteden is van start. Dit onderzoek focust zich op regiobranding en -marketing als instrument voor duurzame regionale ontwikkeling. Voor dit onderzoek is de input van de overheden, bedrijven en onderwijsinstellingen uit onze regio nodig!

Nu het merk Smart Delta Drechtsteden een paar maanden geleden gelanceerd is, zijn de onderzoekers benieuwd naar de meningen van partners uit overheid, bedrijfsleven en onderwijs over hun deelname aan en betrokkenheid bij het merk. Dit zal worden gemeten door middel van een enquête.

Jouw mening is belangrijk! 

Via deze enquête kunt u uw mening geven over het merk Smart Delta Drechtsteden, en indirect bijdragen aan een goed merk-management en daarmee een sterkere regio. Om een goed beeld te krijgen is het cruciaal dat zoveel mogelijk mensen de enquête invullen, en wij hopen dan ook op uw medewerking.

We willen je van harte uitnodigen om mee te doen aan het onderzoek. Dit kost slechts 10 minuten van je tijd! Klik hier: https://questionnaire.eur.nl/brandsus/SDDSM

 

Deel op social media: